How many people love LisaBoo ;)

Wednesday, May 25, 2011

Holy Crap !

Ok, so I haven't been on the forums in God knows how long & after I log in I had 12 friend requests. Jesus, it's my 1st day back and people miss me that much? It's looks super dead there, too. If it stays like this, I might go ghostie again


btw. . .


I EFFIN' GRADUATED, YO !
I graduated this past Sunday. I'm finally free of high school. Now I'm gonna cool it out, and get ready for college. The forums better expect some hell now that I'm back baby ;)

Saturday, March 5, 2011

Somewhat of a random simming observation

I really need to delete some of the CC on my computer. I still have CC installed from ts2, and I uninstalled that a long time ago when I got ts3. While I'm at it, I need to get rid of some cruddy sims 3 CC. I'm surprised my computer hasn't been running slow. I'm guilty of going on what I like to call "CC shopping sprees". You've heard of "shop 'til you drop", well I download until my eyes close (failed humor).

XDDD

Tuesday, March 1, 2011

I really need your help guys

I've truly been on edge for the past 24 hours. Yesterday after school, my ex texted me out of the blue apologizing for all of the crap he did to me during, and after our relationship (need I remind you he's never apologized in person. Just on Facebook, and through texts). He's done this a few times after we broke up, as well. Now he's seen me out with some mutual friends and a new male counterpart (whom I'm not with yet) having fun. And he's supposedly "engaged" remember? Yet, he watches me like a tv when he sees me on Saturdays when we go skating. When I got that text, my head started hurting like crazy ! I've had this nonstop migraine for the past 24 hours. I didn't even reply to the text because I didn't need his girl buggin' out because she thought I was trying to steal him from her. Help me out my fellow weirdos 'cuz this migraine is killin' me. What should I do? Should I confront him? Or let it go...?

Saturday, February 26, 2011

OMG . . .

WTF is up with Twitter?!?!?!?!? I can't get on from my phone, or from my computer. I've become so addicted to it, I forgot all about Facebook, my sims 3 account, and this blog (almost). I SERiOUSLY need to update.

Sunday, February 20, 2011

Trying it out. . .

So, I'm giving Twitter a try. I only have 2 followers at the moment so... yeah. Follow me if you have one. @MsSkateJunkie
:D
-Of course I'll follow back silly willies :P

Saturday, January 29, 2011

Check in! ^.^

'Ello loves! xD [y'all are probably thinking "fail"]


Hola mis amigos! It's been a little while since I checked in. School is monster right now, but I'm chill yo. My nursing class is more complex than I thought it would be (btw, I changed my career preference. I want to be a Registered nurse now). By the end of this semester I will be a Certified Nurse's Assistant, and I'm not even in college yet (awesomesauce!!!). So how's my fellow weirdos? Bombard me with comments...

^_^

Monday, January 17, 2011

Smh...

So...on Yahoo, there's a story about a "superstorm" that's supposed to hit California. It's supposedly gonna be 5 times worse than a major earthquake. And the comments on the story? Don't get me started. People are believing that 2012, end of the world crap. First they're pointing fingers at any famous person who makes hand gestures (especially poses where one eye is covered up) saying they're in the illuminati and devil worshippers, and now it's a freaking storm?!?!? Get it together people. Honestly, you people need to take a hard shot of liquor and get back to your everyday lives. If God wanted us to know the specific date for when the world was gonna end, don't you think it would say "the world will cease to exist on Dec. 21, 2012" in the Bible????? C'mon people! The only real thing that's supposed to happen next year is the planets lining up. Honestly...calm down people. It's not that serious. _

-____________-
There was an error in this gadget